Pages Menu
Categories Menu

Posted by on lut 6, 2019 in Miasta, Patronat medialny, Smart City, Wydarzenia | 0 comments

Zapraszamy na konferencję Nowe wyzwania w administracji publicznej 15.05.2019 r.

Zapraszamy na konferencję Nowe wyzwania w administracji publicznej 15.05.2019 r.

Intensywny rozwój nowych technologii, Internetu i sieci telekomunikacyjnych wymusiło na administracji publicznej zmianę w sposobie komunikacji z obywatelem. E-usługi przestały być już strefą „science-fiction”, a stały się codziennością każdego z nas. Dlatego z roku na rok przybywa urzędów w których można załatwić różne sprawy online. Wiąże się to jednak z inwestycjami w nowe rozwiązania, które pozwolą im wyjść na przeciw potrzebom obywatela i ułatwią wymianę informacji między nim, a urzędem.

Zapraszamy Państwa do udziału w wyjątkowym spotkaniu przedstawicieli administracji publicznej z całej Polski podczas konferencji „Nowe wyzwania w administracji publicznej„, która odbędzie się 15 maja 2019 roku w Warszawie.

Tematyka konferencji:

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
  • Praktyka wdrażania SMART CITY
  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
  • Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
  • Rola technologii cloud computing – realna szansa czy zagrożenie?
  • Własna serwerownia czy usługi data center?
  • Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
  • Workflow – automatyzacja procesów biznesowych
  • Bezpieczeństwo danych i informacji
  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
  • Biometria w administracji publicznej
  • Mobile w administracji publicznej
  • Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
  • Wnioski z Projektu UEPA
  • Aspekty prawne

Grupa docelowa:

Przedstawiciele administracji publicznej, odpowiedzialni za:

  • teleinformatykę
  • planowanie i zakup infrastruktury
  • bezpieczeństwo IT, danych, informacji
  • komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji
  • zarządzanie dokumentacją
  • usprawnienie procesów
  • przetargi
  • kwestie finansowe i organizacyjne
  • zarządzanie kadrami

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Dla uczestników: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Organizator zastrzega prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

szczegóły i możliwość rejestracji na stronie: pirbinstytut.pl/index.php/nowe-wyzwania-w-administracji-publicznej-15-05-2019

patronat medialny: