Pages Menu
Categories Menu

Posted by on lut 8, 2018 in Uncategorized | 0 comments

Konferencja Nowe wyzwania w administracji publicznej 14.03.18 Warszawa

Konferencja Nowe wyzwania w administracji publicznej 14.03.18 Warszawa

Zapraszamy na konferencję, nad którą patronat medialny objął nasz portal.

Intensywny rozwój nowych technologii, Internetu i sieci telekomunikacyjnych wymusiło na administracji publicznej zmianę w sposobie komunikacji z obywatelem. E-usługi przestały być już strefą „science-fiction”, a stały się codziennością każdego z nas. Dlatego z roku na rok przybywa urzędów w których można załatwić różne sprawy online. Wiąże się to jednak z inwestycjami w nowe rozwiązania, które pozwolą im wyjść na przeciw potrzebom obywatela i ułatwią wymianę informacji między nim, a urzędem.

Polski Instytut Rozwoju Biznesu

ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji

Nowe wyzwania w administracji publicznej”

14 marca 2018 r. w Warszawie

Wstęp wolny, wymagana rejestracja

Tematyka konferencji:

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa

  • Praktyka wdrażania SMART CITY

  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)

  • Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych

  • Rola technologii cloud computing – realna szansa czy zagrożenie?

  • Własna serwerownia czy usługi data center?

  • Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)

  • Workflow – automatyzacja procesów biznesowych

  • Bezpieczeństwo danych i informacji

  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji

  • Biometria w administracji publicznej

  • Mobile w administracji publicznej

  • Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)

  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020

  • Wnioski z Projektu UEPA

  • Aspekty prawne

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli administracji publicznej, odpowiedzialnych za: teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych, informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, usprawnienie procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.

Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, sala A, piętro 1, 00-400 Warszawa

Kontakt z organizatorem:

Katarzyna Medvedieva

Asystentka ds. promocji

tel: +48 531 375 811

e-mail: katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl

patronat medialny